Sendmail-nodns vs dns

Úterý Duben 28 20:48:43 CEST 1998

Pouzivam IDA sendmail dle popisu:

     http://www.kin.vslib.cz/cgi-bin/whichcode/~kolar/sendmail/

Nize uvedeny problem se mi podarilo vyresit odkomentovanim pouzivani DNS
uz pri prekladu sendmailu. Jedine pak to bylo opravdu na 100% :-)
Pro holy sendmail to bude to samo v blede modrem.

Tak jsem to iniciativne nasel pro 8.8.8 (dejte si tam 0):

sendmail-8.8.8/src/conf.h:100:#  define NAMED_BIND 1

Preklada se to sh makesendmail z tohodle adresare (nepouzivat make !!!),
ale to si muzete precist na:
http://www.kin.vslib.cz/cgi-bin/whichcode/~kolar/sendmail/node4.html

Myslim, ze to je uz urcite namet do FAQ.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution