rychlost ethernetu (delsi)

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Duben 29 13:20:03 CEST 1998

On Wed, 29 Apr 1998, Dan Ohnesorg, admin on power wrote:

> A co start a stop bit, hlavicky a podobne. POdle mne neni na jeden
> preneseny byte dat mozne pocitat 8 bitu na kabelu.
Start bit, stop bit, na ethernetu???
No nevim, ale rozhodne to neni u kazdeho bajtu.
Pokud vim, tak paket muze mit max asi 1500 bajtu, z toho 48 bajtu
pripada na hlavicky a ostatni rezii, to je asi 3.5% kdyz budu hodne
prehanet. Dale nejake to potvrzovani paketu, to je taky celkem muska
(asi 64 bajtu). V te zaplave dat pri ftp se to ztrati a navic je to
zapocitano uz v tom koeficientu, ktery jsem popisoval. Na stropu 1.25MB
trvam, s upresnenim, ze se jedna o vsechny bitiky letici po dratu.
S tim koeficientem 80% dostavame... to uz jsem psal minule.
(diky za prispevek do flame - ja tu poznamku myslel jako legraci).
Ahoj.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743