otevirani souboru

Jindra Saur jindra.saur na micos.cz
Středa Duben 29 15:52:51 CEST 1998

mam na webu (linux-apache) soubory v MS Works. A chci aby se mi po kliknuti
na odkaz (<a href="soubor.wps">) tento otevrel ve Worksu.
U tabulek (pripona WKS) to funguje spolehlive. Problem je v tom, ze u textu
(pripona WPS) se mi soubor otevre v browseru (IE 3) vcetne ridicich znaku a
nespusti Works.
Zkousel jsem si hrat s nastavenim browseru (typy souboru), ale nic
nepomohlo.
Pak jsem zjistil, ze na lokalnim disku por W95 mi to funguje, takze si
myslim, ze je to v nastaveni web serveru

Potreboval bych to velice nutne a rychle.

	Predem diky
						Jindra