Synchronna karta COSA

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Duben 29 15:29:26 CEST 1998

Jaroslav Brandis pise:
:
: Ktosi tu pisal, ze tvori drivery na tuto kartu pod Linux. Chcem sa spytat,
: ako je dotycny s tou pracou daleko. Resp. Ma niekto skusenosti s touto
: kartou ?
:
	Jo, to jsem ja.

	Stav je ten, ze umim kartu detekovat (:-), autodetekovat IRQ,
nacpat do ni mikrokod, nastartovat mikrokod a prijmout/odeslat packet.
A mam preportovane vsechny potrebne user-space programy (vcetne
srctl, od ktereho uz neni zdrojak - to jsem byl nucen napsat znovu).
Momentalne mi driver funguje vicemene jako znakove zarizeni - to jest
bez navaznosti na sitovy subsystem.

	Dnes nebo zitra bych mel dostat nainstalovany pocitac
s nejakym *BSD, proti kteremu budu zkouset PPP (coz vubec nevim, jak
bude narocne). A pak jeste nekde musim vypujcit nejake Cisco, abych
rozjel HDLC/LAPB.

	Nechci delat nejake predcasne sliby, ale ocekavam, ze tak
za mesic az dva by to melo byt hotove.

	Rad bych se zeptal do plena, je-li tady jeste vic lidi, kteri
by meli o Linuxovy driver pro SRP/COSA zajem. Pokud ano, snazil bych se
praci uspisit.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/