Unofficial Patches?

Karel Gardas gardask na risc.upol.cz
Středa Duben 29 18:46:39 CEST 1998

On Wed, 29 Apr 1998, Petr Snajdr wrote:

> Dobry den,
>   dival jsem se po "Unofficial Patches" a nektere bych celkem
> potreboval.  Zajimalo by me zda s nimi ma nekdo zkusenosti
> a je-li nejaka sance, ze by se objevili v oficilani distribuci jadra.
> Jsou to:
>
> - Ext2 Undelete Patch

  Pouzivam ke sve plne spokojenosti asi 1/2 roku nejdrive na 2.0.32 ted
na 2.0.33 + pre34b11

> - ext2fs Compression Patches

   Taktez jako prvni - upozorneni: pokud budete chtit pouzit s prvnim
nastava tam pri patchovani problem v Config.in - ale da se to pekne rucne
zeditovat
   Jen myslim ze tu kdosi psal, ze to komprimuje jen prvnich 500 KB
souboru, ale i tak mi to na disku setri zcela "bezvyznamnych" asi 50 - 80
MB na disku (zabalena dokumentace) :)))
- tusim, ze jsem kdesi cetl, ze jsou jakesi snahy dostat do komprimaci do
2.2 verze.

Pekny den

Karel Gardas