Fragmentacia IP

Jan Varga varga na sps.utcru.sk
Středa Duben 29 20:45:29 CEST 1998

Robert Follner wrote:

> Nepochopil jsem otazku. Muzes, prosim, upresnit, co to znamena, ze
> nefunguje ftp, jak se to projevuje? Nenavaze spojeni? Spatne prenese
> soubory?

Po nadviazani spojenia s najblizsim FTP serverom ide vsetko v poriadku
(vypisem napr. korenovy adresar FTP servera)
avsak po prejdeni do "pub" a naslednom "ls" sa uz odozvy nedockam...
vsetko prebieha priamo bez pouzitia proxy.

> Dale: Kde nastavis to MTU (na tom CISCu)? Je tam dostattecne velka
> pamet?
> ..

to MTU nadstavim iba na Linuxe, mozno je problem v tom, ze to nadstavim
iba na jednej strane...
teraz ma napada, ze protokol SLIP si nedokaze automaticky synchronizovat
MTU na obidvoch stranach