Unofficial Patches?

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Středa Duben 29 22:43:52 CEST 1998

AHoj!

>   dival jsem se po "Unofficial Patches" a nektere bych celkem
> potreboval.  Zajimalo by me zda s nimi ma nekdo zkusenosti
> a je-li nejaka sance, ze by se objevili v oficilani distribuci jadra.
> Jsou to:
>
> - Ext2 Undelete Patch

Ten uz to do 2.2 taky nestihne. A IMO se ho tam ani nikdo nesnazi dostat.

> - software RAID-1/4/5 driver

Raid 1 tam je. Myslim ze raid 4/5 taky.

> - ext2fs Compression Patches

Ve 2.2 nebudou. Par lidi by je tam chtelo, ale do 2.2 to
nestihnou. Drzte palce aby byly ve 2.3.X

> - Support for Microsoft PPTP to masquerating

								Pavel

PS: Jsme na feature freeze. Tzn. cokoliv neni v 2.1.98, nebude ani
2.2.X.

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).