Nestandartni driver do jadra

Kristof Petr Petr_Kristof na fce.vutbr.cz
Čtvrtek Duben 30 08:58:27 CEST 1998

Pavel Machek wrote:

> Hi!

> cd /usr/src/linux; make menuconfig
>
> Vyhledat patricnou polozku 'M' a zmenit ji na X.
>
> make clean; make dep; time make zImage
>
>                                                         Pavel
> PS: CO je to za sitovku? Neni v 2.1.98 podporovana normalne?

Hi,

vidim ze mas o me vysoke mineni. K takove hi-tech jako je
menuconfig jsem se jeste nedopracoval  :-D

Je to sitovka s Realtek 8139 a neni podporovana ani v 2.1.98.

Donald Becker ma nastesti vsechny patche a drivery perfektne
predpripraveny do zasoby, takze nebyl problem.

  ftp://cesdis.gsfc.nasa.gov/pub/linux/drivers/2.0.34/

BTW, jak to vypada s tim demonem pro swapovani pres sit
na NFS, docela bych to uz potreboval...?

            pk