Spotreba pameti u kratkych programku...CORBA serveru

Karel Gardas xkarel na miracle.upol.cz
Čtvrtek Duben 30 12:59:53 CEST 1998

> Sucasne ich nespustite viac ako 32000 - v Linuxe (a pokial viem tak aj

   To bude na obhajobu projektu urcite stacit, stejne 400 kB (pamet co
zabira jeden server) * 32000 je mnozstvi pameti, kterou asi v zivote
neuvidim :)))

> Nie ze by som do Corby nejako videl, ale aky je dovod pre to, aby
> mala kazda instancia svoj proces ?

  Pouzivam MICO (http://diamant-atm.vsb.cs.uni-frankfurt.de/~mico/) coz je
pomerne hodne vyspela GNU Corba, ktera se bude pouzivat a uz se i pouziva
treba v GNOME a myslim si, ze se na ni chystaji i u KDE.
  Jak jsem rikal ma vsak jeden problem: nepresunu objekt na sdileny
server! => musim pouzit nesdilene => jeden objekt = jeden proces!

Pekny den.

Karel Gardas