"pruchozi" editor

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Duben 30 12:26:36 CEST 1998

:> vi
:> tam sa da poslat niekolko riadkov do filtra a tie sa nahradia potom vystupom
:> z toho filtra
:> pouzival som to ked som kamosovi mailoval bez medzier

toto zvlada aj joe ..

:> no najvacsie magovstvo je asi hranie piskvoriek so sendmailom (niekde som
:> cital)

kazdy o tom basni .. ale povie uz niekto rozumne URL ?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying