Balik gettext pro debian

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Duben 30 13:47:29 CEST 1998

    VM: Rekl bych ze jo, ja jsem gettext nikde nenasel a tak kdyz uz
    VM: jsem ho doma instaloval, udelal jsem si ho do baliku, no a kdyz
    VM: jsem si dal tu praci tak jsem ho poskytl i ostatnim.

Trocha osvety:
Je zcela proti duchu Debianu, jestlize nekdo vyrabi podobne baliky,
ktere se pak roztrusuji po ruznych FTP.  To by vedlo k necemu, jako je
contrib v RedHatu.  Pokud nekdo vyrobi debianovsky balik, nejlepsi, co
s nim muze udelat, je umistit jej do Debianu.  Stat se maintainerem
Debianu neni zadny velky problem.

Z vyse uvedeneho duvodu (a protoze gettext pro Debian jiz je na
oficialnim FTP) doporucuji zmineny balik z FTP smazat.  (Tim v zadnem
pripade nechci znevazovat praci Vladi Michla, nybrz mi jde o uzivatele.)

Jinak gettext je v project/experimental na zadost autora gettextu --
nepovazuje gettext jeste za dostatecne hotovy.  Nic jineho zarazeni do
distribuce nebrani.

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a