RH 5.0, Tcl/Tk a developer jadra ?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Duben 30 13:59:02 CEST 1998

> Od nejakeho momentu neviem spustit make xconfig pri konfiguracii jadra
> alebo glint - program sa odporuca s hlaskou o floating point errore 84
> so stackom v nejakom Tk widgete. Bohuzial som tieto veci dlho nespustal
> a tak neviem, kedy to vlastne prestalo chodit.
>
> Instalacia najnovsich Tcl/Tk a vsetkeho okolo nepomohla. Stretol sa
> s tym uz niekto ?
Rekl bych, ze uz jsem to videl. Zda se, ze je v Tcl/Tk chyba, protoze
si neporadi v pripade, ze jsou nastavene ceske locales.
Myslim, ze pomuze:
export LC_ALL=C
(pripadne tez LANG=C, ale to prvni by melo stacit).

Pavel

PS. Nemohl by nekdo kompetentni (alespon trochu rozumejici Tcl/Tk)
popsat tuto chybu vyvojarum? Je v tom napsano nekolik opravdu dobrych
aplikaci (napr. tkman, tkdesk, tkinfo, ... doporucuji vyzkouset) a
toto je dost neprijemna zavada (ikdyz jde obejit, viz vyse)

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe