terminal WYSE

Hanus Adler had na pdas.cz
Čtvrtek Duben 30 13:17:23 CEST 1998

Dobry den,

mam terminal WYSE  (WY120) a pokousim se ho pripojit pres seriovy port a
mgetty na Linux. Vypise se mi login:, ale kdyz zadam jmeno, mgetty
ohlasi, ze spousti /bin/login a dal se nic nedeje. Zkusil jsem si
spustit rovnou shell (bez /bin/login) a to jde; takze predpokladam, ze
chyba je v /bin/login nebo ve me, ze to neumim nastavit.

man login mi moc nepomohl, Serial-HOWTO take ne, protoze mu prilis
nerozumim. Budu vdecny za rady.

S pozdravem,

Hanus Adler

--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.