Spam Relay

Čtvrtek Duben 30 21:48:49 CEST 1998

prudek na sol.cz (Milos Prudek) writes:

> Nahral jsem si check_rcpt a nainstaloval, vzgeneruje se korektni
> sendmail,cf kterz obsahuje ruleset generujici we do not relay, a tenhle
> ruleset vypada v poradku kdyz se otestuje podle popisu uvedenem na
> http://www.informatik.uni-kiel.de/%7Eca/email/check.html ale test
> uvedeny na http://maps.vix.com/tsi/ar-test.html selze, jakoz i michaluv
> test.
>
> Jedna se o distribuci redhat, a sendmail 8.8.8

Zvlastni. Na RH4.2 jsem provedl upgrade na:
sendmail-8.8.8-0
sendmail-cf-8.8.8-0
(Nasel jsem to v contribu). Jako .mc vzor jsem pouzil
/usr/lib/sendmail-cf/cf/redhat.mc obsahujici nasledujici "hacky":

HACK(check_mail3,`hash -a na JUNK /etc/mail/deny')
HACK(use_ip,`/etc/mail/ip_allow')
HACK(use_names,`/etc/mail/name_allow')
HACK(use_relayto,`/etc/mail/relay_allow')
HACK(check_rcpt4)
HACK(check_relay3)

Pridal jsem
FEATURE(masquerade_envelope)
FEATURE(genericstable),
protoze svuj pocitac v polozce From: nahrazuji centralnim mailerem
UJF, a vygeneroval jsem .cf soubor. Pak jsem pres makemap vygeneroval
onu /etc/genericstable.db a k memu prekvapeni to fungovalo.

Testem http://maps.vix.com/tsi/ar-test.html to projde, michaluv test
neznam. Nijak do hloubky jsem to z casovych duvodu nestudoval, takze
moje tvrzeni, ze mi to funguje, berte s rezervou.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR