sw na webove noviny

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Neděle Srpen 2 12:26:55 CEST 1998

Milos Prudek wrote:

> Potreboval bych nejaky soft, ktery by umoznoval zadavat pres webove
> rozhranni clanky do www novin. Vim ze na necem takovem delal xChaos, ale
> dokonceni je v nedohlednu... dokazu si predstavit ze to napisu napr. v
> Perlu... clanky by byly skladane do SQL databazi, WWW generovane pres
> Perl nebo PHP... ale nezbyva mi cas to napsat... vite prosim nekdo o
> free nebo komercnim reseni....? Ale ne neco za statisice korun...

Mam pomerne dobre zkusenosti s mySQL a www-sql, ktere umoznuje vytvorit html
dokumenty, ktere obsahuji specialni tagy pro pouziti mySQL databaze. Je otazkou,
jestli je nutne aby to bylo online generovane. Pokud ne, staci upravou asi dvou
radek ve zdrojaku www-sql zajistit, aby bral jmeno souboru k parsovani z
prikazove radky a spustit to jednou denne. Podle mych zkusenosti se takhle da
udelat vystup z databaze do html vcetne fulltextoveho hledani asi za ctvrt
hodiny.
www-sql je ke stazeni na http://www.tcx.se/Contrib

                                  Mike
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \