Linux nechce bootovat na desce KM-T5-T?

Martin Mares mj na ucw.cz
Neděle Srpen 2 16:43:11 CEST 1998

Zdravim,

> Kamarad si koupil jakousi desku (viz $subj) a ma problemy...
> Linux by sice bootovat mozna chtel, ale dojde pouze k vypoctu
> BogoMips. Pak pocitac uspesne resetuje. Bootovani bylo
> odzkouseno jak z lila tak loadlinu se stejnou uspesnosti.
>
> Jediny zpusob, jak linux nastartovat, spociva v bootu z diskety
> a zuriveho mackani libovolnych klaves. Pri spravne konstalaci
> hvezd se boot zadari. Patrne se nejak ovlivni ten vypocet
> BogoMipsu?
>
> Zajimalo by mne, zda se nekdo s podobnym probleme setkal a jak
> ho vyresil (jestli ho vubec vyresil bez vymeny desky).

> [...]

   (1) Jake jadro zkousite?

   (2) Pokud to je 2.0.X, zkuste na zacatek /usr/src/linux/drivers/char/keyboard.c
pripsat #define INIT_KBD, pokud 2.1.X, zkuste nabootovat s parametrem "kbd-reset".

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"return(EIEIO); /* Here-a-bug, There-a-bug... */"