Stav num-locku, ESC sekvence

Michal Safranek SAFRA-MI na ddm.jhrnet.cz
Neděle Srpen 2 17:38:00 CEST 1998

Zdravim,
mel bych takove 2 otazky:
1) jak muzu automaticky (nebo jako default) nechat (roz)svitit num-
lock ?
Silene me totiz stve pri kazdem odlogovani,pousteni Xek a tak podobne
mackat porad num-lock ...

2) kde se da sehnat kompl. popis ESC sekvenci na Linux (mam na mysli
sekvence znaku ktere prepinaji barvy a delaji podobne veci jako
gotoxy() ,  _setcursortype() , textcolor(), textbackground()
Jestli je to 'man <neco> <neco>', tak se omlouvam, ale spatne sem
hledal ....

Predem dik !
                             M.
| Michal (Wayne-) Safranek, network administrator                         |
| safra-mi na ddm.jhrnet.cz || wayne- na jhrnet.cz                              |
| Motto: Windows ? Proc ne .... ale NE NA MEM PC !                        |