Vypalovani CD s cestinou v nazvech souboru

Miroslav Janis slimag na zamberk.alberon.cz
Neděle Srpen 2 23:01:42 CEST 1998

Preji pekny den,

Zjimalo by mne, zda nekdo vypaluje cedecka pod linuxem tak,
aby byly ceske nazvy(hacky+carky) v nazvech souboru citelne
pod windozema. Tu a tam se vyskytne clovek (treba muj bratr:( ),
ktery by si pral takove cedecko...

Ja mam totiz dojem, ze do verze 2.0.3[2,3] to nebyl problem,
vypalovalo-li se z vfat filesystemu. Pote, co jsem upgradnul
na vyssi jadro, stalo se toto (pro mne) neresitelnym problemem.

Je sice hezke, ze muzu mountit vfatovy disky, tak aby se cestina
v nazvech zobrazovala spravne, ale i kdyz primoutim takovy disk
bez konverse znaku, nejsem z toho jiz schopen vypalit cedecko
citelne spravne pod windozem (misto ceskych znaku se zobrazuji
decentni podtrzitka).

Jsou v teto oblasti nejake poznatky?

Diky
Slimag

PS: Jak to ten Bill dela? (nemyslim vsechny ty hovadiny, ale
prachy :-] )