Instalace StarOffice 4.0

Zdenek Havel zdenekh na iluvatar.mius.cz
Pondělí Srpen 3 08:03:31 CEST 1998

On 31 Jul 1998, Robert Follner wrote:

> Kdybys cetl README a FAQ tak se stejne nic nedozvis.

Ja sem to podle README nainstaloval a funguje mi bez potizi, jediny
problem je v tom, ze to rpm-ko nahazi knihovny do adresare
/usr/i486-linux-libc-5 (myslim), ale oni maji byt v adresari
/usr/i486-linux-libc5, pak uz instalace probehne bez potizi.

					           Zdenek Havel
				                zdenek.havel na mius.cz