PHP

Jaroslav Pribyl priba na cadis.cz
Pondělí Srpen 3 10:18:10 CEST 1998

	Preji pekne pondeli,

chtel bych se zeptat na takovou vec. Kdyz jsem pred dvema roky musel
opustit platformu Linuxu, tak v te dobe jeste o PHP nepadlo nikde ani
slovo. Ted po dvou letech, je tu dokonce PHP3. O co vlastne jde? Je to
jen jakysi doplnek k jiz znamym scriptovym jazykum, nebo je to tez
plnohodnotny jazyk? Behem tech 14-ti dnu co opet odebirem tuto
konferenci, se tu objevil dotaz na propojeni PHP s Interbasi, je tedy
PHP jazyk pro databazovou konektivitu pro web server? Pokud ano, bude
fungovat i se Sybase SQL Anywhere 5.5 bezici na NT serveru, napr pomoci
ODBC.

Pokud jsem nekoho "urazil ci pohorsil" svym dotazem, tak se omlouvam,
ale dva roky jsou dva roky ....

Priba