MS SQL -> Linux (mySQL) ?

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Srpen 3 11:16:02 CEST 1998

Honza Pazdziora wrote:

> No, jak. Tipnul bych si, ze nijak automaticky to nepujde, cili:
>
>         - vytvorit databaze;
>         - rozchodit WWW server;
>         - rozhodnout se, jaky nastroj chci pouzit na to skriptovani;
>         - prepsat.

Pokud data nejsou nic specialniho, tak to pujde takhle:
MS SQL->txt->mySQL
A ASP pro Linux pokud vim existuje. Nekde jsem o tom neco cet, ale absolutne
nevim kde. Mozna na Junyksu? Fakt nevim.

                                  Mike
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \