Kompilacia MySQL error

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pondělí Srpen 3 12:05:46 CEST 1998

Za prve: odpustte si neco podobneho, pokud to neni nutne (a ted to
rozhodne nutne nebylo).

> Toto je zprava ve formatu MIME obsahujmcm nlkolik hastm.
>
> ------=_NextPart_000_011C_01BD9AAD.93FEA200
>
> Zdravim,
>
> nainstalovat som si RedHat 5.1 a potom som sa pokusil skompilovat MySQL =
> 3.21a a uz  druhykrat mi to vyhodilo chybovu hlasku
> /my/gnu/lib/bison/bison.simple: In function 'int yyparse()':
> /my/gnu/lib/bison/bison.simple:692:virtual memory exhausted
> make[2]: *** [sql_yacc.o] Error 1
> make[2]: Leaving directory 'zal/mysql-3.21.32a/sql'
> make[1]: *** [all-recursive] Error 1
> make[1]: Leaving directory 'zal/mysql-3.21.32a'
> [...]

Prectete si 4.5.1 Quick installation overview v uzivatelskem manualu.

> myslel som, ze je nieco so swapom (pri instalacii a po instalaci RedHatu =
> som trosku caroval s rozdelenim disku), tak som Linux nainstaloval znovu =
> a zase vyhodilo pri kompilacii tu istu hlasku.
> v stroji je 16MB RAM a swap je 32MB.

To je malo, dokumentace rika

	The problem is that gcc requires about 180M to compile
	sql_yacc.cc with inline functions.

[...]

A tohle uz snad vubec ne!

> ------=_NextPart_000_011C_01BD9AAD.93FEA200
>
> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD W3 HTML//EN">

                   I can take or leave it if I please