nefunkcni ceska klavesnice v X po XKB-czsk-forcedIM

Ing. Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Srpen 3 11:40:54 CEST 1998

Suma Petr Tobiska wrote:

> Ahoj,
> za boha nemuzu donutit X psat cesky. Nainstaloval jsem %subj. z rpm, ale
> klavesnice v X cesky nepise. Po zmacknuti ScrollLocku se po stisku
> cislic nedeje nic, pokud drzim alt a mackam pismena objevuji se neascii
> paznaky (mam iso2 font).
>
> relevantni cast /etc/XF86Config:
> Section "Keyboard"
>     Protocol    "Standard"
>     AutoRepeat  500 5
>     XkbKeymap       "xfree86(us_cz_prog)"
> EndSection
>
> Pri startu mi Xserver vypisuje:
> [...]

Zdravim!

Tu samou hlasku mi to pri startu hazi taky, ale ceska klavesnice mi jde prepnout
s pouzitim obou klaves Shift. Po té se mi rozsviti kontrolka ScrollLock na
klavesnici.

Honza Marek