ioctl

Peter Stibrany cipso na ganga.gjh.schools.sk
Pondělí Srpen 3 13:04:21 CEST 1998

On Mon, 3 Aug 1998, Michal Krause wrote:

> Marne hledam nejakou dokumentaci k %subj%. V manualu nic neni a na webu jsem
> taky nic nenasel. Ma nekdo neco?
>                                   Mike

IOCTLcka su aj pre mna jedna velka neznama. Teda, zavisi od toho, ktory
device chcete upravovat (blbe slovo, to nic). Napr. pre konzolu je
man 4 console_ioctl, ale vo vseobecnosti najviac asi pomaha citat
zdrojaky kernelu, pokial mate to stastie a su tam komentare, .h fajly,
mozno info. Ale nejaky uceleny prehlad ioctl rozdeleny podla typu file
deskriptora by velmi pomohol aj mne. Nic take som nenasiel, a myslim, ze
*niekto* by sa do toho mal konecne pustit ;-)

Peter -Cipso- Stibrany