removable SCSI CDR, HDD,... ( Re: SCSII vypalovacka pro linux)

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pondělí Srpen 3 13:51:19 CEST 1998

On Mon, 3 Aug 1998, Pavel Lisy wrote:

> taky cdrecord
>
> mame YAMAHU 400, jsme s ni plne spokojeni.
>
> rychlosti 4x za plneho provozu serveru (file, print, mail web), na kterem je
> pripojena. Jen se nesmi na tom samem disku soucasne mazat tak 300MB dat

Docela by me zajimalo zda jde udelat s Linuxem takovy maly trik.
V podstate to potrebuji prave pro CDR mechaniku. obcas se totiz vypne,
odnese jinam a zse pak vrati. Jenze to uz se Linux tvari jakoze ne
a maximalne vyhodi par hlasek z SCSI driveru. Kazdopadne CDR
neni videt, neda se pripojit a vyresi to az restart.
	To se mi moc nelibi. Zvlast, kdyz (protivny)
Mac takove problemy nema (mozna, ze je nebude mit i Win95, ale
to nevim). Jde to nejak vyresit?

S pozdravem
    Petr Snajdr