eth problemy ?

Robert Follner follner na icl.cz
Pondělí Srpen 3 17:48:18 CEST 1998

> logu zacly objevovat hlasky
> eth0: Tx timed out, lost interrupt? TSR=0x3, ISR=0x3, t=1000
> ale protoze jsem s nima kdysi na jiny hw konfiguraci uspesne fungoval a
> nevim co znamenaji tak mi moc o pricine nerikaji....
Asi nepomuzu, ale neodpustim si to.
Stejne hlasky jsem mel kdysi na Novellu se 4-mi SMC kartami, jeden SCSI
radic, graficka karta a karta pro porty (jinymi slovy - zaplneny vsechny
sloty ISA sbernice). No, problem zmizel, kdyz jsem odebral kteroukoliv
sitovku. Taky pomohla vymena zakladni desky za novejsi, z cehoz jsem
usoudil, ze muze byt problem v zeslablych budicich sbernice a stary MB
jsem vyhodil.

--

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno