infrared port / zvl. klavesy

Martin Mares mj na ucw.cz
Pondělí Srpen 3 19:45:34 CEST 1998

Dobreho vecera preji,

> mam na notebooku jakysi infracerveny port a napadlo me, zda bych ho
> treba mohl vyuzit... ne ze bych to nutne potreboval -- jsem jen linej
> pokazde hledat ovladac na televizi a pritom notebook mi vetsinoou lezi
> tak, ze IR port ukazuje primo spravnym smerem :)) Rikal jsem si, ze
> pokud existuje pro Linux nejaky ovladac, nemuselo by byt zas tak narocne
> napsat si na to nejaky programek. Tedy, pokud to vubec jde -- tedy pokud
> se pocitacovy infrared vubec da takhle pouzit. Nevite nekdo?

   Prakticky vsechny infra-porty u notebooku jsou kompatibilni s IrDA
standardem -- viz http://www.irda.org/ a podporuji dva mody: jednak
pseudo-duplexni RS-232 podobny seriovy prenos do 115200 Bd a pak packetove
prenosy az do 4Mbit/sec. Nic z toho se, pokud vim, neda rozumne na dalkove
ovladani televize pouzit.

   man showkeys

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"DOS never says "EXCELLENT command or filename"..."