nefunkcni ceska klavesnice v X po XKB-czsk-forcedIM

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Úterý Srpen 4 12:11:56 CEST 1998

> Kontrolka se mi rozsviti taky, at ji prepinam ScrollLokem nebo Lsh-Rsh,
> ale ceske znaky nelze ani v jednom pripade zadavat.

   Zkousite ji v editoru vi v okne programu xterm pustenem skutecne
prikazem xterm (nikoli nekde z menu nebo stisknutim ikony)? Vypisuje
Vam v tom xtermu aspon jeden z prikazu

   echo $LC_CTYPE
   echo $LANG

cs nebo cs_CZ nebo cs_CZ.ISO8859-2 nebo neco, na co mate adresar
v /usr/share/locale nebo alias v /usr/share/locale/locale.alias
(nekde v RH 5.1 nejaka "svine~" pri startu X nastavuje znovu LANG
na cz! - jeste jsem neprisel na to, kde to je).

> Warning:          Changing root directory to "/usr/X11R6/lib/X11/xkb"
> Warning:          No map in include statement, but "xfree86" contains
> several Using first defined map, "xfree86" Warning:          No map in
> include statement, but "pc" contains several Using first defined map,
> "pc101" Warning:          No font specified for doodad NumLockLabel Using
> "helvetica"

Tohle vypada, jako kdyz v /usr/X11R6/lib/X11/xkb/keymap/xfree86 vubec nemate
sekci us_cz_prog nebo jakou jste to v XF86Config nastavoval klavesnici,
pripadne, ze na ni nemate odkaz v /usr/X11R6/lib/X11/xkb/keymap.dir - to
jsou radky

-------- -------- xfree(us_cz_prog)

celkem 12 radku pro us_cz_{qwerty,qwertz,prog}, cz_us_{qwerty,qwertz,prog},
sk_us_{qwerty,qwertz,prog} a us_sk_{qwerty,qwertz,prog}.

                                                     S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229