Oficialni port INFORMIXu

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Úterý Srpen 4 12:57:14 CEST 1998

On Tue, 4 Aug 1998, Milan Hejpetr wrote:

>   Radeji se jeste jednou budu opakovat.
>
>   To, zda Informix naportuje na Linux take servery OnLine, IDS, zalezi hlavne na tom, zda
> o to bude zajem !

Dobry den,
   je nekde k dosazeni material, ktery by sel pouzit
pro ziskani prhledu take po strance financni na
plaforme _OS GNU/Linux_ ??

> Dekuji, pomuzete dobre veci.

No ja nevim, ja nemam pocit, ze je treba pomahat.
Pokud tam nebude Informix, bude tam treba Oracle :-)
Linux se stava trhem jako kazdy jiny, kdo nechce
- nemusi. Zda to pro nej bude dobre nebo spatne
je jen jeho problem ;-). V tuhle chvili se
zda, ze ona nutnost zajmu se presouva z oblasti
"priznivcu Linuxu" do oblasti samotnych
firem, ktere to software pisi.
	Je dulezite, aby to bylo zajimave pro
uzivatele a to treba finacne oproti ostatnim
platformam nebo	jinak. To je vec, ktera muze
vyvolat zajem, ale je to vec, kterou ma kazda
firma ve sve moci. V tom ji nikdo cizi nepomuze :-)
	Je to konkurencni prostredi, jen na
jine platforme nez byvalo dosud zvykem.
Vyhoda je jen jedna - volne startovaci pole
v nekterych oblastech. To zda toho
nejaka firma vyuzije nebo ne je jen v jejim zajmu.
A o tom sama vi nejvic :-)

S pozdravem
    Petr Snajdr