read() a select()(Was: Blokovani v fgets)

Úterý Srpen 4 16:48:37 CEST 1998

On Tue, 4 Aug 1998, Michal Krause wrote:

> Fajn, to by fungovalo. Sice nemuzu nikde najit PIPE_BUF, ale kdesi jsem cet, ze
> to vubec nemusi byt limitovane (snad jen velikosti pameti).

Na to bych se nespolehal. "The POSIX way," jak to zjistit, je asi
fpathconf(roura, _PC_PIPE_BUF).

> otevri fifo pro cteni
> v nekonecnem cyklu
> {
>  cti z fifo
>  pokud jsou data, zpracuj je
> }

nekonecny cyklus A
{
  otevri fifo pro cteni
  nekonecny cyklus B
  {
    cti z fifo
    pokud jsi dostal konec souboru (read() == 0), pak prerus cyklus B
    pokud jsi dostal data, pak je zpracuj
  }
  zavri fifo
}

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."