PPP? Modem? ..?

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Úterý Srpen 4 22:05:09 CEST 1998

Dobry den,
   mam PPP server(na Linuxu) a na asi dvou modemech (stejneho typu)
mi to dela psi kusy. Modem je U.S.R Courier.

Pri prihlaseni na k nemu na 9660 je vse v pohode, ale
pokud je rychlost nad 9600 je jeho chovani podivne.
V minicomu se zobrazi /etc/issue az po Login a
pak okamzite NO CARRIER - zavesi. Prohrabal
jsem se kopu manualu a zrejme mi unika nejaka
malickost, ale jaka?
	navic se stava, ze se clovek prihlasi, jmeno
a heslo se overi, ale dalsi komunikace nic. Ping na PPP klineta
nefunguje, ale PPP interface se vytvori, nakonfiguruje, modem
komunikuje, ale druha strana neodpovida nebo snad nemuze?
No a to nekdy dela a   nekdy ne. Nechapu.
Muze mi nekdo napovedet kudy dal?

S pozdravem
   Petr Snajdr