Dosemu a Slackware 3.50

Vaclav Babicky babicky na pc32.ipp.cas.cz
Středa Srpen 5 08:12:59 CEST 1998

Hi all,
Mam jednu DOSovskou ulohu, ktera mi trvale obsluhuje
seriovy port. Nechtelo se mi kvuli tomu provozovat
pocitac a podarilo se mi to bez potizi rozchodit pod DOS
emulatorem.
Uloha se spousti v autoexec.bat (DOS) , emulator je spousten
ponekud obskurnim prikazem v rc.local:
 su -c "/usr/bin/dos 2>/dev/null >/dev/tty8 </dev/tty8 &" uzivatel
Emulator je spusten s pravy uzivatele, eventuelni chybove vypisy
se zahazuji a pouziva se konzole c.8.
Cele to bezi na Slackware 3.10, kernel 2.0.30, dosemu 0.66.0.
Uloha nastartuje a funguje na pozadi zcela bez potizi, v pripade potreby

je mozno se prepnout (Alt-F8) na jeji konzoli a sledovat co dela.

V ramci inovace jsem instaloval Slakware 3.50. Po instalaci
nenastartuje emulator DOSu, dokud se jeho konzole pomoci
Alt-F8 neaktivuje. Po aktivaci konzole probiha vse stejne, jako
pod puvodni instalaci.

Nemate nekdo tuseni odkud vitr vane ?

Dekuji, Babicky.