Couldn't load XKB keymap

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Srpen 5 11:34:11 CEST 1998

Ahoj!
Po procteni vsech moznych navodu na rozchozeni cestiny a instalaci
nejruznejsich rpm baliku se mi to chova porad stejne.
X po spusteni vypisi na konzolu hlasku:
Couldn't load XKB keymap, falling back to pre-XKB keymap

a scroll lock ani pause vubec nereaguje (zadne ledky neblikaji a pise
to furt 234567890 a zadnou diakritiku. S pravym altem to dela moc
zajimavy symboly ˛ł´ľśˇ¸š°
ale nevim, jetli to bude v tomto mailu citelny, proto to opisu:
horni index 2, 3, apostrof, recke mi, pi, tecka uprostred, a horni
indexy 1 a 0 .
Jo, a na textove konzoli nepouzivam ceskou klavesnici. Ale v X-ech bych
chtel.
Poradte mi, prosim.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language