Nainstaloval jsem si Slackware a co dal ?

Dusan Hrnciar cop na gtinet.sk
Středa Srpen 5 14:04:53 CEST 1998

Xirkomu sme mali aj my v par notebookoch, ale okrem problemov nam nic extra
nepriniesli. A to bolo pod w0.95/nt kde sa tvarili vyrobcovia ze vsetky drivery su
super.

--

ahoj
     Dusan

+-------
| D u s a n   H r n c i a r
| tel.  00421 7 813811
| e-mail: cop na gtinet.sk

Where do you want to install LINUX today?