(request-route) zombie

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Čtvrtek Srpen 6 09:07:56 CEST 1998

Zdravim,

> Jiz delsi dobu se mi vyskytuji potize se zombie procesy, ktere ps
> zobrazuje takto
>  < request - route > zombie. Jejich tatkou je kerneld. Ale at jsem s
> conf.modules
>  delal vsechno mozne stale se objevuji. Neznate toto nekdo.

ja jsem se s tim take kdysi potykal - na jadrech 2.0.30 a 2.0.31. S vyssimi
verzemi to prestalo samo. Proc, to nevim. Tenkrat mi vsak bylo doporucovano
soubor /sbin/request-route smazat, pry neni az tak moc zapotrebi. Anebo
nepouzivat kerneld.

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin