RedHat 5.1

Juraj Rehak glip na napri.sk
Čtvrtek Srpen 6 09:49:34 CEST 1998

> Zkousel jsem instalovat RH 5.1 na notebook kde mam PCMCIA sitovou kartu 3Com
> ( 3C589).Po instalaci "samozrejme" nechodi.
> Slackware 3.5.0. se stejnou verzi kernelu "chodi" okamzite po instalaci.
> V cem je problem ???. Detekce hardware ????
> Poradte prosim jak rozchodit tu sitovou kartu na RH 5.1.
> Neverim tomu ze MUSIM dat novejsi jadro.Spise se jedna o to jak postupovat .
> Nepotrbuji podrobny navod , staci mi heslovite popsat jak postupovat a kam
> "sahnout".........
Defaultny kernel v slacku ma zakompilovane snad vsetko co moze a zvysok ma
ako moduly ;] Neviem ako je to s RH 5.1 ale podla popisovanej situacie
dost biedne. Takze treba prekompilovat jadro s prislusnymi drajvrami.
Strucny postup:
cd /usr/src/linux
make menuconfig
make dep; make zImage; make modules; make modules_install

V adresari arch/i386/boot by sa mal objavit subor zImage, ktory treba
niekam umiestnit. Dalej treba zeditovat subor /etc/lilo.conf tak aby
image= ukazovalo na spravne jadro ;] (odporucam neprepisovat povodne, ale
pridat bootovanie s dalsim jadrom, ako na to viz man lilo.conf)
Potom uz len staci spustit /sbin/lilo a rebootnut ;] Teda este si pri
bootovani vybrat ktore jadro sa ma pouzit ;]

--- <>=======() -----------------------------------------------------------
   (/\___   /|\\          ()==========<>_
         \_/ | \\        //|\   ______/ \)   Glip (Juraj Rehak)
           \_|  \\      // | \_/
             \|\/|\_   //  /\/     Home:               Work:   NAPRI s.r.o.
              (oo)\ \_//  /                Baltska 11          Racianska 66
             //_/\_\/ /  |           82107 Bratislava    83264 Bratislava
            ``/  |=\  \  |                 Slovakia            Slovakia
                 \_=\_ \ |
      _____        \==\ \|\_     phone:  +421-7-246654       +421-7-5250959
    /_______/|      ______/ /   WWW page: http://www.cyberjunkie.com/glip
   |_______|/       `------'    E-mail:   glip na cyberjunkie.com