cyclades (was: Re: egcs kontra gcc)

Pavel Cech cech na breclav.czech.net
Čtvrtek Srpen 6 11:59:05 CEST 1998

Mam v pocitaci dve cycladesy , jednu starou a jednu novou...
Stara ma verzy 5.02 a nova 6.02...
Pouzival jsem kernel 2.0.34 a ta nova nechodila....
Po patchnuti jadra ovladacem 3.1.2 to nejak jeste blblo a
tak jsem vzal kernel 2.0.35 , prefrcel jsem to tim ovladacem ,
provedl minimalizaci, prekompiloval... a jedo OK ;-)