Expirovany account

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Čtvrtek Srpen 6 15:17:26 CEST 1998

> getpw*, v Perlu man perlfunc(1).

Jenze getpw* funkce s expiraci nepracuji (ta neni v /etc/passwd ale v
/etc/shadow). Nasel jsem funkce getsp* (man 3 shadow), jenze nevim,
zda (a jak) je lze z Perlu volat... V nejhorsim si napisu nejaky C
programek a ten budu volat - jen se mi do toho nechce...
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz