Automaticke zpracovani FTP uploadovanych souboru?

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Čtvrtek Srpen 6 13:51:54 CEST 1998

Michal Kubecek wrote:
> potreboval bych zaridit nasledujici vec: kdykoli mi nekdo pres FTP
> uploadne soubor do urciteho adresare, spusti se urcity program,
> a to pokud mozno az potom, co je ten soubor cely. Kdyby ten program
> mohl jako parametr dostat jeho jmeno, chrochtal bych blahem.
> Existuje nejake jednoduche reseni (aniz bych musel sahat do zdrojaku
> FTP demona)?

Neslo by to splacat pres konvertory? (Ve wu-ftpd umoznuji
automatickou konverzi .tar.gz <--> .tar.Z apod

				Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+