Aplixware (any office)

Robert Follner follner na icl.cz
Čtvrtek Srpen 6 17:04:19 CEST 1998

On Thu, 6 Aug 1998, Pavel Lisy wrote:
> Mam dva dotazy,
>
> 1) Existuje na linuxu neco vhodneho, co by nahradilo MS Office
> a slo to (presto) inteligentne spravovat v ramci site se
> 200 klienty? Ma to byt nahrada PowerOffice (balik behajici
> na ICL UNIXu, vyvijeny pro statni spravu UK - ale pro CZ nyni
> cenove nepristupny)?
Jak v cem nahradit. Jestli chces padavost, tak doporucuji
StarOffice 4, ten pada skvele a casto.
PowerOffice??? ICL nabizi OfficePower - stara potvora pro znakove
terminaly s naprosto nechutnym ovladanim (asi jako aplikace psane
pro informix).
Dalsi je TeamOffice, ale to se pro Evropu nedodava.

> 2) Stacil by na to Aplixware?
> Jak je na tom v soucasne dobe s cestinou.
> Je mozne ho nyni nekde koupit se zarukou, ze na tom cestina pujde rozbehnout?
> Je na instalacnich CD RH 5.0 nebo 5.1?
Aplixware se mi zda nejrozumnejsi, ale ma to taky sve musky.
Predne se mi libi, ze Applix umi psat a tisknout krasne cesky
(v iso8859-2).
Jedine (a pro mne podstatne) omezeni je neschopnost kvalitniho importu
(a exportu) z/do formatu M$ Oppice. Mam v importovanych souborech
problemy s fontama a neumim prekodovat cestinu z CP1250 do ISO 8859-2.
Ale pry to jde, jak psal nejaky chlubilek v lednovych Linuxovych
novinach. Bohuzel, se mi ho nepodarilo zkontaktovat :-(
Uz jsem s tim otravoval nekolikrat v teto konferenci, ale bez uspechu.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language