samba vs win98 encryption

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Srpen 6 17:12:18 CEST 1998

nuz newiem ci pomozem....
ja som mal podobny problem so sambou pri winNT so service packom 3
ktory to uz koduje.....
poriesil som to tak..ze som to nastavil tak aby sa to po sieti
prenasalo ako plain text....samo neni to security....ale moj
sniffer mi to nechytil (asi neni nastaveny na to) ....
a ako som to poriesil ? nuz napisal som mu to do registrov....
vytvrotil som premennu (v NTcku) ...ak sa seknem pri vypise urcite
to aj tak najdete ...
HKEY_Local_machine/SYSTEM/Curent_Control_Set/Services/Rdr/Parameters/
tam vyvtorime novu hodnotu EnablePlainTextPassword typu REG_DWORD s
hodnoutou 1.
Takze takto to medzi kryptovacimi NT-cami a plaintextovymi unixami
funguje.....mozno to pomoze aj vaam.....

PS: na toto prisla moja mila kolegyna Ing. Angelika Pavlova

                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/
     University of Agriculture       Voice: (0042) 087/601 kl. 864
       Nitra, Slovakia                             087/412616

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/