oprava & doplnok

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Srpen 6 17:47:53 CEST 1998

huh...zaujimave....
newiem preco vam to nejde.....ja som si to pre istotu overil a stiahol
to kolegovi na masinu....kde je vsetko mozne nainstalovane (vyhol som sa
tak tomu ze to je "cista" masina) ..a vsetko prebehlo bez problemov....
co sa tyka nastavenia siete pod win95....
instalujem iba: tcp/ip, netbeui, klient site microsoft, sietova karta
cize nepouzivam ziaden winsock ani nic.....
ani ziadne omedzujuce programy ..typu "write protected" :-)
takze preco vam to nejde bohuzial newiem....vazne nemate chraneny
adresar system proti zapisu ?? :-)) ..alebo sa inak vola adresar s
windowsom inak ako windows ? (C:\windows) .....
nuz inak je mi to luto....
lucim sa s posdrawom: Windows je 8 div sveta :-)

                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/
     University of Agriculture       Voice: (0042) 087/601 kl. 864
       Nitra, Slovakia                             087/412616

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/