Option "nolinear"

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Srpen 6 20:39:27 CEST 1998

Nevite nekdo, s cim muze souviset volba %subj% v XF86Config?
Jde mi o tohle: upgradoval jsem board, procesor a pamet, pricemz grafika zustala
stejna. Se starou deskou nebyly zadne potize, s tou novou jsem musel linearni
pristup do pameti videokarty vypnout, protoze jinak mi okamzite po prepnuti do
grafickeho modu Xka dokonale vytuhly a s nimi i Linux.
Pokud to pomuze, tak tady jsou zmeny:
MB Hurricane Gigabyte, Intel FX  ->  FlagPoint Gemini 3
Pentium 100 MHz                  ->  K6 200 MHz
40 MB EDO RAM (2x16, 2x4)        ->  64MB SDRAM DIMM 100 MHz

Nijak zvlast me to nedeprimuje, jenom chci vedet, co to zpusobilo.

                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \