knihovna pro GUI v textovem rezimu

Rudolf Ulč rudolf.ulc na oku-st.cz
Pátek Srpen 7 06:47:11 CEST 1998

Dobrý den

> Ne, to je ve slangu napsane ( a jeste ten slang je
> nejak modifiovany), ale samotny slang
> je strasne jednoduchy. Urcite v nem nejsou
> zadna menu, listboxy, buttony apod. jako
> v MC. Me se na tehle kombinaci libi hlavne to, ze
> nema problemy s CZ a pod X vypada stejne slusne
> jako pod konzolou. To se treba v pripade zminovanych
> implementaci TurboVision minimalne pred nejakou dobou
> urcite rici nedalo.

Já jsem někde četl, že dřívější verze MC byly přeloženy pod ncurses a
současné jsou pod slang. Z toho usuzuji, že asi budou podobné. Slang by
prý měl umět navíc pohodlněji realizovat změnu počtu sloupců a řádek -
když je MC v Xtermu a tahá se za okno.

Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice
rudolf.ulc na oku-st.cz