gpm vs. Xka

Peter Kundrat kundrat na gic.sk
Pátek Srpen 7 08:50:51 CEST 1998

On Fri, Aug 07, 1998 at 08:38:47AM +0200, RHS Linux User wrote:
> Mam nainstalovan Slackware 3.5 (2.0.34),
>  pri startu si nechavam spoustet GPM s parametrem  -R aby pri spusteni Xek
> behala mys (lepe receno aby gpm nepouzivalo /dev/mouse kdyz je
> pouzivaji xka). To se vsak nestane a mys proste v xkach nebezi. Musim tedy

Ono je to skor na to, aby X-ky nepouzivali mys priamo (a bili sa s gpm),
ale cez klon (/dev/gpmdata). gpm pouziva /dev/mouse (resp. /dev/ttyS*)
(prakticky) vzdy.

> na konzole pred spustenim xek killnout gpm (gpm -k) a pak je vse ok. Tato
> varianta se mi vsak zda vic nez krkolomna .. Predtim jsem mel nainstalovan
> SW 3.4 (2.0.34) a vse bylo ok i bez killovani gpm.  Snad nekde delam
> chybu.. prosim poradte nebo mne alespon odkazte ..

Nestalo sa nahodou pri upgrade to, ze sa prepisal XF86Config ? Je tam stale
ako Device v sekcii Pointer /dev/gpmdata ?

		pk

--
Peter Kundrat
kundrat na gic.sk