CGI skript s rootovskym opravnenim

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Srpen 7 09:29:44 CEST 1998

On Fri, 7 Aug 1998, Petr Novotny wrote:

> To jako ze /etc/shadow by bylo r-- pro nobody? To se mi moc nelibi...

Pokud Vam jse o zmenu hesla pres WWW - zkousel jsem to tak ze CGI skript
prevzal parametry od uzivatele (name, oldpw, newpw) spustil expect skript
kteremu je predal a ten pak spustil ssh na masinu kde se melo menit
heslo - nalogoval se jako uzivatel s oldpasswd , spustil passwd a
nabouchal tam stare a dvakrat nove heslo. Pak skoncil ... Docela to
fungovalo a nebylo to az tak slozite. Jen se to nejak neujalo :-)