samba vs win98 encryption

Jozef C. Chocholacek chochol na usa.net
Pátek Srpen 7 11:11:54 CEST 1998

Robert Follner wrote:

> mam sambu 1.9.18p8 a win98, win95, linux a WfW.
> Win98 vyzaduji tu zakodovanou autentizaci, zatimco
> WfW se s tim nedokazi vyrovnat (nebo to neumim nastavit).
> Otazka:
>  Lze to vsechno nejak skloubit?
> Kdyz treba nastavim sambu, aby pouzivala encrypted password,
> bude se moct pripojit clovek z WfW?

   Mal som ten isty problem este v skole, niekto (uz si nespominam kto,
ale som mu vdacny) z linux na rak.isternet.sk mi poslal subor s registrom,
ktory teraz posielam ja. Prehodi W95sr2 a W98 na posielanie plain
password. Nie je to bezpecne, ale sem - tam to treba (co uz znamena
plain password oproti samotnemu faktu, ze mam v sieti windows :)))

>  Robert Follner, ICL Brno

J.Ch.
 Jozef Chocholacek aka Crazy            http://www.utcru.sk/~chochol
 029 56 Zakamenne 144, SLOVAKIA         e-mail:   chochol AT usa.net
 phone: ++421 +846 - 923 47             ICQ UIN:  4073954