Problem po upgade

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Srpen 7 12:29:15 CEST 1998

Petr Barta wrote:
> mam tady problem, se kterym si nevim rady. Provedl jsem na jednom kolegove
> pocitaci upgrade z Debian 1.3.8 na 2.0. pomoci autoup.sh skriptu (verze
> 0.28). Vsechno slo temer v pohode, jen nejake balicky bylo potreba
> stahnout rucne. Po uspesnem probehnuti autoup.sh jsem provedl update vsech
> baliku pomoci dselect. Skoro vsechno vypada, ze chodi v poradku, ale
> nemuzu pustit X-ka, pri pokusu o spusteni pomoci startx dostanu pouze
> nasledujici hlasku:
>
> (Stoupa).ml:~$ startx
> xauth: error in loading shared libraries
> [...]

Me to dela u RedHatu 5.1 - pomuze az rucni(!) prekopirovani knihoven (s se
symlinky) z balicku XFree86-libs-3.3.2... do /usr/X11R6/lib (delam to z mc,
vlezu do balicku a zkopiruju). Upgrade na posledni verzi (3.3.2.13) nepomohl.
Presto se chyba nekdy samovolne vrati. Nemuzu prijit na to, kterej vsivej
program mi to mrvi (ale mam podezreni, ze to delaj Xka samy).

                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \