Routing

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Sobota Srpen 8 13:56:45 CEST 1998

no zeby security ? :-) sa mi nevidi....skor by som povedal
ze standartne nastavenie....pretoze nikto asi nechce mat zo svojho
pocitaca nevedomky router a potom pozerat v syslogu na zaujimave hlasky..

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/