PINGDaemon - nejaky zdrojak ?

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Sobota Srpen 8 21:51:31 CEST 1998

Zdravim,

>chci se zeptat, jestli nekdo nevlastnite (a zaroven nechcete
>poskytnout :) ) zdrojak daemona (pokud mozno co nejjednodusi), ktery
>by si pravidelne pingal o nekolik masin uvedenych v konfiguracnim
>souboru a v pripade nedostupnosti execnul nejaky program ..
>Jiste vite o co mi jde, tudiz se ptam: Nevite o necem ?
>
>Pokud ne, nemate alespon zdrojak *jednoducheho* programku ping ...
>Nemyslim tim normalni ping se vsema tema switchema, ale ciste

>(nebo co nejjednodussi klasickej ping)

nekde v /contrib je program fping....rpm, ktery na konzoli odpovi
jen zda je vzdaleny server "live" nebo "unreachable" a nastavi
hodnotu exit.

Ja ho pouzivam v baliku BigBrother misto klasickeho pingu,
protoze ma dle meho dojmu rychlejsi odpoved.
A BigBrother mi navic monitoruje i ftp, http......  Pokud chcete
monitorovat vzdalene servery, tak doporucuju. K videni to mam
na http://bb.mikroservis.cz , kde je i odkaz na source (skoro
cele je to napsane v shellu).

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
Czech Republic                   ICQ:  4512227
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin